22 Temmuz 2012 Pazar

Sonunda Hos Buldum Galiba :)

Yillardan beri, hep bir sayfam olsun istemisimdir. Bu istegimi de sanirim bir sekiz sene kadar erteledim...Neyse gec olsun güc olmasin demisler degil mi? Iftar vaktinin gelmesini beklerken, haydi Senem bence tam sirasi bloguna basla ve su erteleyip durdugun istedigini gerceklestir artik diye bir ses beni bilgisayara dogru itekledi. Ve sonunda iste burdayim :)

Blogun ismi aslinda kafamda yillardan beri hazir bekliyordu; Hindistan Cevizi, ancak bu adres alinmis oldugu icin bende adresi hindistancevizii seklinde almak durumunda kaldim. Neden bu isim diye sorarsaniz, kendimi hindistan cevizine benzettigim icin diyebilirim sanirim hic düsünmeden :)

Güzel tadlarla hayatin icin icinden cünkü bloguma sadece yemek tarifi eklemek istemiyorum, gittigim, gezip gördügüm yerleri, taddigim güzel lezzetleri de sizlerle paylasmayi düsünüyorum. Bakalim zamanla güzel bir konsept olusur umarim.

Simdilik böyle kisa ve öz baslangic yazisi olsun istedim :) Ilerleyen zamanlarda kendimden, yemek serüvenlerimden daha ayrintili bir sekilde bahsedicem. Herkese güzel tadlar, güzel günler ve hayirli ramazanlar diliyorum.






4 yorum:

  1. Merhaba güzel yürekli canim arkadasim blogun hayirli ugurlu olsun,tariflerini simdideden sabirsizlikla bekliyorum senin ne kadar marifetli oldugunu iyi biliyorum eee artik diger bloggerlarin da bunu ögrenme zamani gelmisti =) Ramazan tam guzelligiyle geldi gercekten =)
    Güzel paylasimlarinin devami dilegiyle
    Seni cok seven arkadasin Nuray =)

    YanıtlaSil
  2. Hindistan cevizii hoşgeldin dünyamıza :) oysa ne kadar cok bekledik seni, parmaklarımızı yemekten zorlukla kacıtıgımız o nefis tariflerin sırrına ulaşmamız çok zaman aldı :) tabi ki içine senin yaptıgın gibi sevginden de katmamız gerektiği için bizi sevmekten vazgeçmiyorsun ki tarifleri tutturabilelim :)
    Canım hayırlı olsun heyecanla bekliyoruz biliyosun ben özellikle tatlı tariflerini bekliyorum :)
    Yüreğine sağlık, parmakların dert gormesin, en güzel tarifler en güzel paylaşımlar seninle olsun :)
    F.B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel seyler yazmisin öyle..cok tesekkür ederim canim :)

      Sil